donderdag, juli 22, 2004

Geplande vlucht gecancelled

Dat is balen, denk je in juli een mooie datum geprikt te hebben, met grote kans op goed weer om een leuk vluchtje naar Texel met collega's te gaan doen, is het weer te twijfelachtig.

We zouden rond 16:00 uur vertrekken maar na het raadplegen van de metar, TAF's en LLFC had ik al twijfels. Met name kansen op onweer, CB bewolking en een niet al te goed zicht bracht me aan het twijfelen. Wellicht was naar het zuiden een optie. 

Schiphol meteo maar eens gebeld. De beste man vertelde me dat er een 'lijntje' vanuit het zuidwesten richting noordoosten kwam opzetten dat rond 18:00 uur boven Lelystad zou liggen. Daarachter nog meer bewolking en kansen op onweer... Mhmmm dat betekent dat ik dus, als we naar het noorden gaan, op de terugweg door het 'lijntje' moesten en niet weten hoe de situatie op Lelystad zou zijn, of als we naar het zuiden gaan op de heen weg erdoor moesten.  Beide geen goed gevoel over.

Al met al had ik een beter gevoel om het maar een weekje te verplaatsen. Zaterdag gaan we het met andere collega's opnieuw proberen. 

 

Geen opmerkingen: